Subject: Taotlus isikuandmete töötlemiseks teadusuuringus (poliitikakujundamise uuring)
From: "Kirsti Melesk" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 15:29:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Soovin küsida täpsustust poliitikakujundamise uuringus isikuandmete
töötlemisest.

Nimelt on meil uuringus plaanis andmepäring registritesse seoses riigi
poolt pakutaval teenusel osalemisega. Kuna soovime teha intervjuusid
teenusel osalenud isikutega, teeme päringu inimeste kontaktandmete
saamiseks. Saadud kontaktandmete põhjal võtame inimestega ühendust, et
kutsuda neid uuringus osalema (intervjuul osalemine).

AKI taotluses on küsimus: Kas osa uuringust toimub andmesubjekti nõusoleku
alusel?
Minu küsimus on, et kui esmane kontaktandmete päring ei toimu nõusoleku
alusel (st kontaktandmete väljastamiseks me ei küsi nõusolekut), aga
intervjuus osalemiseks võtame inimesega ühendust ja kutsume intervjuul
osalema (intervjuul osalemisest saab ta keelduda), siis kas sel juhul on
intervjuude osa uuringust andmesubjekti nõusoleku alusel?
Kui teeme intervjuusid, kas intervjueeritavatega kontakteerumise kiri ja
intervjuu kava tuleb lisada AKI taotlusele?

Ette tänades,

Kirsti Melesk

Töö- ja sotsiaalpoliitika programmi juht

Poliitikauuringute Keskus Praxis

Ahtri 6A, Tallinn 10151

Telefon +372 506 4269

E-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>